E-mail cím:    Jelszó:   

Ingatlanos dolgok

/ Ingatlanmarketing


HOSSZÚ TÁVÚ SIKEREK KULCSA
Hogyan szerezz nevet ingatlanirodádnak a közönség körében

Ha sikerre szeretnéd vinni az ingatlanvállalkozásodat, választanod kell egy marketingstratégiát, és a választott stratégiádnak olyannak kell lennie, amellyel az emberek bizalmát nem csak megszerzed, de folyamatosan fenn is tudod majd tartani.


Biztos vagyok benne, hogy te is, mint bárki, aki az ingatlanközvetítési bizniszben vállalkozik, szeretnél sok pénzt keresni az ingatlanok értékesítésével, és remélem, nem csak az egyik napról a másikra meggazdagodásban gondolkodsz, hanem hosszú távú sikereket szeretnél, aminek révén megalapozottan és kiegyenlítetten magas szintű bevételeket könyvelhetsz el.

Ha így vélekedsz, akkor nagyon hasznos lesz számodra, ha elkezdesz stratégiák szerint gondolkodni és cselekedni. Ez az egyetlen módja, hogy sikerre vidd ingatlanvállalkozásodat. A stratégiai gondolkodás és a kitartó munka által sok ingatlaniroda tulajdonosa, vezetője tette sikeressé vállalkozását szerte a világon. Ők azok, akik fenntartható és nagyon sikeres ingatlanüzletet építettek, annak a néhány szabálynak a betartásával, amelyeket itt most felsorolok.


Az ingatlanközvetítő irodádat a szolgáltatásod értékére építsd fel

Azok az emberek, akik kifejezetten a pénz miatt fognak egy vállalkozásba, biztos utat jelölnek ki maguk számára a kudarchoz. Különösen azokra érvényes ez, akik most indítják el az ingatlanüzletüket.

Az üzletedet csak abban az esetben tudod hosszú távon sikerre vinni, ha egyébként is élvezed a munkát. Ezt akkor tudod eredményesen megvalósítani, ha olyan tevékenységeket végzel, melyekről sokat tudsz (de legalábbis hajlandó vagy tanulni róluk).


Érző, gondolkodó emberi lények részére építsd fel a szolgáltatásaidat

A legsikeresebb ingatlanirodák nem csak a marketingjükben, reklámjaikban mutatnak magukról értékes képet. Nem a keresőknek fejlesztik weblapjaikat, nem a postaládák részére nyomtatnak szórólapokat, nem a házak kidekorálására készítenek plakátokat, hanem – embereknek. Olyan embereknek, akiknek problémát jelent az ingatlanuk értékesítése, olyan lakáskeresőknek, akinek nagy nehézség megtalálni a számukra legjobb ingatlant.

Arra építsd fel irodád szolgáltatási rendszerét, hogy kielégíthesd ügyfeleid szükségleteit. Meg kell követelned a nálad dolgozó ingatlanügynököktől, hogy valódi értéket adjanak az embereknek, amelyek megoldást nyújtanak a problémáikra, és ne jellegtelen vagy éppen sötét üzletkötési trükkök tömegével próbáljanak eredményeket elérni, mert azzal egy szemvillanás alatt kinyírják az üzletedet.


Pozícionáld magadat és az irodádat

Az irodád által kiépített közösségben, az általad és ingatlanügynökeid által generált benyomások hatására előbb-utóbb értékes információk megbízható forrásaként kezelnek majd az ügyfelek és a potenciális ügyfelek. A nálad dolgozókra szakértőként tekintenek majd, akiket az elégedett kliensek tovább ajánlanak ismerőseiknek, és akár maguk is visszatérnek idővel.

Bevételedet hosszútávon még jobban növeli majd, ha az új és a visszatérő ügyfelek elismernek téged, irodádat, és az embereidet, mint a terület szakértőjét.


Árulj inkább kevesebb ingatlant, de azok mindegyike piacképes legyen

Minősítés nélküli, piacképtelen megbízások számolatlan szerzése, sokkal inkább hasonlít valamiféle ingatlangyűjtési mániára, mint ingatlanközvetítési, üzleti vállalkozásra, és jóval időigényesebb és költségesebb is olyan ingatlanokkal foglalkozni, amelyek nem versenyképes áron vannak a piacon.

Érdemes olyan emberekkel dolgoznod, akik belátják ezt, és úgy tudod velük építeni az üzletedet, hogy mindig megfelelő árú, értékesíthető ingatlanokkal foglalkoztok; és magad is csak az ilyen ingatlanok értékesítésére, marketingjére adsz engedélyt.


A marketinged legyen proaktív

Azok számára, akik egyetlen reklámmódszer alkalmazásában látják a jövőt, hosszú távon nem sok esélyük van a fennmaradásra. Egy napon arra ébrednek, hogy jövedelmük hirtelen eltűnik, ahogy azok jártak, akik arra számítottak, hogy a megbízások megszerzéséhez mindig is elég lesz csupán a postaládákba szórt, „Eladó lakást keresek a környéken” feliratú papír fecnik tömkelege, és a megszerzett ingatlan értékesítéséhez nem kell más, mint egy apróhirdetés.

Számos módszer létezik, amelyek garantálják, hogy az irodádnak mindig legyen forgalma. Ha beüt a mennykő, és a forgalom generálásának valamelyik módszere átmenetileg kevésbé eredményessé válik, meg kell találni azt az eszközt, amivel helyettesíteni lehet az éppen nem hatékony módszereket.

Mindig meg kell találni azokat az eszközöket, amikkel még sokkal eredményesebb lehetsz!


Közösséget építs

A legsikeresebb ingatlanirodák közösséget építettek, ahol interaktív kapcsolatban állnak potenciális és meglévő ügyfeleikkel.

Hírleveleket, cikkeket, blogokat írnak, és különböző fórumokat tartanak fenn, rendezvényeket, közösségformáló eseményeket szerveznek, amelyek révén a közönségük egyre jobban megismeri őket.

El kell érned, hogy az érdeklődőkből ügyfelekké, majd az ügyfelekből vásárlókká illetve eladókká válók aránya folyamatosan nőjön, és ezzel együtt a bevételeid is nagymértékben növekedjenek.


A fentebb ismertetett üzleti stratégiák azok, amelyek alkalmazásával hosszútávon és kiegyenlítetten teszel szert egyre nagyobb bevételre, és remélhetőleg, mindezt még élvezni is fogod.

Indítottunk egy tanulmány sorozatott, amely segít számodra, hogy gyakorlati eszközök használatával hatékonyabbá tehesd az irodád marketing munkáját a jövőben, ezzel növelve a népszerűségét, és nem utolsó sorban a bevételedet.

Valenczi Pál
 


2009. 12. 04. 01:38:35

Kapcsolódó cikkeink

  1. Fókuszálj a vevők igényeire!
  2. Hosszú távú sikerek kulcsa
  3. Hogyan szerezzünk megbízást
  4. Hogyan bánjunk a vevőkkel
  5. Az iroda profilja (kínálat)
  6. Az ingatlaniroda szolgáltatása
  7. Kapcsolat a közönséggel

Értékeld!
Teljesen haszontalan 3 csillag Nagyon tanulságos 1 csillag 2 csillag 3 csillag 4 csillag 5 csillag


KOMMENTEK (0)

Még nem kommentált senki, légy Te az első!

Regisztráció és/vagy belépés után Te is hozzászólhatsz.



Csúcstechnológia az ingatlanközvetítésben
Ingatlanos dolgok
 
Képzés
 
Esettanulmányok
 
VIP Club
 

 CIKK KERESÉSE


Keresendő szó a címben:


 << vissza a kezdőlapra

 


© 2017 MARKET Home ® | Adatvédelmi elvek | Elérhetőségek